Informații despre proiect Creative Activities to Prevent Bullying on Special Needs Students – Creativity STOPS Bullying

Informații despre proiect

Număr de referință: 2020-1-RO01-KA227-SCH-095427

 Tipul proiectului:  Key Action 2: Cooperation for innovation and the exchange of good practices;

                               KA227 – Partnerships for Creativity

 

 Titlul: Creative Activities to Prevent Bullying on Special Needs Students

Durata de implementare: 1 martie 2021 – 28 februarie 2023;

 

Institutii și organizatii partenere:

  • Asociația Demetrius, România
  • The Telsiai Deaf and Hearing Disabled People Society, Lituania
  • Alter Ego, Grecia
  • Istituto Di Sordi Di Torino, Italia
  • ITeach International Training and Learning Institute, Turcia
  • Liceul Tehnologic Special Vasile Pavelcu, Romania

                                                                 

Scopul proiectului

Proiectul urmărește furnizarea unor activități de training utile și creative, dezvoltarea de abilități de prevenție și intervenție în situații de bullying și creșterea  nivelului de conștientizare a pericolului reprezentat de bullying-ul în școli.

 

 Obiectivele proiectului

  • Creșterea nivelului de conștientizare cu privire la importanța prevenției și intervenției în situații de bullying. Aproximativ 12000 de elevi din școli speciale și integratoare vor primi informații cu privire la prevenție și intervenție în situații de bullying și își vor dezvolta abilitățile necesare, empatia, toleranța și atitudinea pozitivă prin participarea la realizarea unei expoziții digitale interactive și ca urmare a realizării în cadrul proiectului a unor linii directive pentru workshop-uri creative;
  • Creșterea nivelului de conștientizare, dezvoltarea competențelor și capacității de prevenție și intervenție în situații de bullying pentru 10000 de profesori și educatori din școli speciale și mixte prin furnizarea către aceștia de metodologii, metode, instrumente creative și eficiente, sub forma unor pachete de training constând într-un curriculum, materiale de curs, workshop-uri creative și de coping și o expoziție digitală interactivă.

    

 Grupuri țintă

  • Membrii instituțiilor și organizațiilor partenere, profesori și elevi din licee, scoli vocaționale, organizații educaționale;
  • Liceeni cu și fără deficiențe auditive, cu vârste între 15-19 ani și profesori care lucrează cu elevi de liceu cu nevoi speciale din: România, Italia, Grecia, Lituania și Turcia;
  • Participanți cu oportunități scăzute: dizabilități și probleme de sănătate.

 

     Rezultate ale proiectului

  • Curriculum de curs inovativ pentru profesori, cu titlul “METODE ȘI INSTRUMENTE CREATIVE PENTRU PREVENIREA BULLYINGULUI ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL SPECIAL”;
  • Materiale de curs atractive şi interactive cu titlul “METODE SI INSTRUMENTE CREATIVE IN PREVENIREA BULLYINGULUI IN INVATAMANTUL SPECIAL”;
  • Ghid pentru profesori în vederea susținerii de workshop-uri creative și de coping “POVEȘTI DESPRE BULLYING: ÎNVAȚĂ ȘI PREVINE”;
  • Expoziție digitală interactivă – “POVESTEA MEA ILUSTRATĂ”, ce oferă elevilor oportunitatea de a se cunoaşte între ei, de a conştientiza mai bine lucrurile pe care le au în comun și de a se integra mai bine în mediul şcolar.
  • O campanie de conştientizare în şcoli, organizată simultan în cele 5 ţări, adresată elevilor, profesorilor, familiilor, în vederea prevenirii bullying-ului si promovării toleranţei;
  • O întâlnire de scurtă durată “METODE SI INSTRUMENTE CREATIVE IN PREVENIREA BULLYINGULUI IN INVATAMANTUL SPECIAL” pentru 10 profesori şi educatori, în vederea dezvoltării de competenţe şi abilităţi, utilizând curriculum-ul, materialele si metodologia cursului;

 

Pentru mai multe informații cu privire la derularea proiectului:

Creativity STOPS bullying | Facebook

Creativity STOPS Bullying: Home

Liceul Pavelcu | Facebook

 

Disclaimer: Conţinutul prezentului material reprezintă responsabilitatea exclusivă a autorilor, iar Agenţia Naţională şi Comisia Europeană nu sunt responsabile pentru modul în care va fi folosit conţinutul informaţiei.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Archives
Traducere »